よくある質問
RSSフィード
最終更新
Apr
11
新サポートシステムのご利用方法につきまして
投稿者: Mika Kobayashi on 11 April 2019 11:37 AM

新サポートシステムへの変更が完了いたしました。

新サポートシステムご利用方法をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/862/

※サポートシステムのログイン情報を、新サポートシステムではそのままご利用いただけません。お手数ではございますが、下記手順にて、パスワードを再設定していただく必要がございます。

1. https://support.tsukaeru.net/ へアクセスします。
2. ログインをクリックし、「パスワードを忘れた場合」をクリック後、ご登録メールアドレスを入れて、「送信」を押してください。
3. ご登録のメールアドレスにパスワード再設定に関するメールが届きます。

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

For details on how to use a new system, please refer to this FAQ. 

New support system
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/863/

* Current support system login credential (password) will not be preserved over, so all customers need to reset their password by following steps:

1. Open https://support.tsukaeru.net/
2. Click "Sign in", then "forgot my password", fill in your user's email address, and click "Submit".
3. You will receive password reset email.

After logging in, you will be able to view the history and status of all submitted tickets.

Thank you for your cooperation and we are looking forward to working with you providing reliable service.


詳細を読む »



Apr
10
サポートシステム変更のお知らせ
投稿者: Mika Kobayashi on 10 April 2019 01:23 PM

For an English version please see after Japanese version.

この度サポートシステムを、さらにご利用しやすいシステムへと変更させていただきます。
サポートシステムのメンテナンスに伴い、以下の内容で実施いたします。
*メンテナンス中は、サポートシステムへのログインや、サポートメールのお問合せを一時停止いたしますので、
サーバートラブルやハード障害などによる、サーバーダウンの緊急時のみ、下記メールアドレスへご連絡ください。

------------------------------------------------------------
■新サポートシステムへの切り替え■
------------------------------------------------------------

日時:2019年4月11日 午前4時~午前9時

サーバーダウンの緊急時の連絡先メールアドレス:support@tsukaeru.net
ご連絡の際は、必ずお問い合わせ内容と、下記お客様情報もお知らせください。

   *アカウントID:
 *アカウント名:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
メンテナンス当日の状況については下記URLをご覧くださいませ。
https://www.tsukaeru.net/server-maintaince-detail.php?id=133

メンテナンス終了後は下記のURLよりサポートシステムをご利用いただけます。
https://support.tsukaeru.net/

詳しいご利用方法は下記のFAQをご参照ください。なお、新システムへの変更の完了いたしましたら公開いたしますので、何卒ご了承ください。

新サポートシステムご利用方法(2019.4.11~)
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/862/


※サポートシステムのログイン情報を、新サポートシステムではそのままご利用いただけません。お手数ではございますが、下記手順にて、パスワードを再設定していただく必要がございます。

1. https://support.tsukaeru.net/ へアクセスします。
2. ログインをクリックし、「パスワードを忘れた場合」をクリック後、ご登録メールアドレスを入れて、「送信」を押してください。
3. ご登録のメールアドレスにパスワード再設定に関するメールが届きます。

--------------------------------------------------------------------------------------------------
【Important notice】 Maintenance for changing our support system

Dear Valued Customers,

Thank you for using Tsukaeru.net

This notice is to inform you that we will change our support system to provide a better service.
To switch the support system, we will need to perform a maintenance work on the current system.

All customers will not be able to login / issue support ticket during the maintenance period.

------------------------------------------------------------
■ Changing Support System ■
------------------------------------------------------------

Effected customers: All Tsukaeru.net customers
Date: April 11th, 2019 at 4:00AM-9:00AM(JST)

* All customers are unable to use our support system during the maintenance, so please contact to support@tsukaeru.net with your account ID and name only in case of emergency such as server down, hardware issue.

【Details About New Support System】

After maintenance, please access the following URL to submit support ticket.
https://support.tsukaeru.net/

For details on how to use a new system, please refer to this FAQ. (available after the change) New support system(2019.4.11~)
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/863/

* Current support system login credential (password) will not be preserved over, so all customers need to reset their password by following steps:

1. Open https://support.tsukaeru.net/
2. Click "Sign in", then "forgot my password", fill in your user's email address, and click "Submit".
3. You will receive password reset email.

After logging in, you will be able to view the history and status of all submitted tickets.

Thank you for your cooperation and we are looking forward to working with you providing reliable service.


詳細を読む »